Najczęściej zadawane pytania

Jakie dokumenty są potrzebne do reklamacji i gdzie je przesłać?

Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika, np. nieterminowym doręczeniem lub naliczoną dodatkową opłatą należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego, który można pobrać pod linkiem:
https://tanieprzesylkikurierskie.pl/doc/formularz_reklamacyjny.pdf.
Wyjątek stanowi firma Poczta Polska, wszystkie reklamacje dotyczące przesyłek paletowych należy składać bezpośrednio do przewoźnika. 


Firma InPost:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma DPD:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://zgloszenia.dpd.com.pl.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma DHL:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie:
https://dhl24.com.pl/reklamacje/dodaj/reklamacja_p.html.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma ETL / Geis:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

Geis PL Sp. z o. o.
ul. Annopol 3
03-236 Warszawa
Lub adres e-mail: reklamacje@etlogistik.com


Firma Patron Service:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma GLS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). 


Firma FedEx:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma UPS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres:

UPS Polska Sp. z.o.o.
ul. Prądzyńskiego 1/3
01-222 Warszawa
Lub adres e-mail: custservplpl@ups.com


Firma Poczta Polska:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.

Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki paletowej należy zgłaszać bezpośrednio do przewoźnika. Reklamację należy złożyć e-mailowo do odpowiedniego oddziału. Kody oraz adresy mailowe znajdują się pod tym linkiem:       https://www.poczta-polska.pl/biznes/towary/przesylka-paletowa/ po kodzie pocztowym odbiorcy trzeba wyszukać odpowiedni oddział, do którego należy wysłać reklamację. 


Firma TNT:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma Rohlig SUUS:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma ORLEN Paczka:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje”. W załączniku wysyłając skan wypełnionego pisma reklamacyjnego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon).


Firma Pall-Ex:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy zgłaszać do nas, tworząc nowe zgłoszenie, wybierając temat „Reklamacje". Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody”, dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon) a także dokument potwierdzający nadanie przesyłki.


Firma Rhenus Logistics:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Reklamacja powinna być w formie pisemnej i zawierać: datę, imię i nazwisko (nazwę), adres (siedzibę) Nadawcy lub Odbiorcy, przedmiot reklamacji, numer dokumentu potwierdzającego nadanie lub numer przesyłki, kwotę odszkodowania, podpis reklamującego. Do reklamacji należy również dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). Komplet dokumentów należy przesłać na adres e-mail: agnieszka.kowalska@pl.rhenus.com


Firma Ambro Express:
Wszelkie reklamacje związane z uszkodzeniem, zagubieniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. W celu złożenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie: https://ambroexpress.pl.
Do reklamacji należy dołączyć „Protokół na okoliczność stwierdzenia szkody” i dokument potwierdzający wartość towaru (faktura lub paragon). 


Załączniki: Formularz-reklamacyjny.docx (12.9 kb) 


Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!